Wednesday 25 May 2011

ohh tidak !!!

harini dah hari rabu..
sabtu kene balik Lendu.. =____=

ohh tidakk !!!!!


Ya Allah, sumpah aku rasa mmg langsung takde mood. mood aku mmg zero utk final sem ni.

pertama, barang langsung tak packing. satu pon tak. padahal td ingat nk packing siket2, tp bila tengok baju melambak2, terus jd malas. aku pon tak tahu asal baju aku mcm makin byk je. pelikss sungguh. terus tangguh esok je la kemas2 brg.


kedua, tak dapat dok kolej lg. huwaaa,tejaaaa, i want u back!! please!! sy halalkn segala apa aktiviti yg sy buat, terima lah sy balikk! taknak dok luar!! sedihh gilaa. :(


ketiga, kena duduk rumah sewa yg agak mendukacitakan. pehh gile ahh uma sewa jauh kot dr uitm kalau jalan kaki. habeslaa. mmg merungut je la aku nanti. dah la xde transport. aduhh, parah betolla. tp walau apepon aku bersyukur dpt uma sewa. thanks pd budak2 account yg sudi menerima aku dan kawan2. tapi secara jujurnya bila memikirkan uma sewa yg katanya agak naif, buat aku down je. down gila kot!


and i hope miracles will happen. =,(